Fruarna Liljas utmaning #11

11 Feb

Man lär sig alltid av utmaningar, dessutom är det roligt att delta, så jag har gjort ett alla hjärtans dag-kort enligt Fruarna Liljas utmaning #11.

 

 

Kortet är från min vovve till min ”svärmor” d.v.s. hundens farmor 😛
Hunden har jag doodlat (ritat för hand) med en svart vattenfast penna och är färglagd med akrylfärg, swirlen likaså. Det syns inte på bilden men jag hade blank akrylfernissa på swirlen så att den är litet glansig. Även tagen har jag färglagt med akryl istället för stämpeldyna och texten har jag skrivit med den vattenfasta pennan. Blommorna kommer från Prima och de självhäftande pärlhalvorna är från Reprint. Hjärtat har jag klippt ur ett mönstrat papper och färglagt med akryl.

 

 

// Nanna

Ett svar to “Fruarna Liljas utmaning #11”

  1. Nanna torsdag 11 februari 2010 den 19:44 #

    Själv tycker jag att den blev alldeles för rörig, swirlen har fel färg, hjärtat är platt. Men som sagt, man lär sig.

Kommentera

