BlogCandy

20 Feb

Efter förra inlägget började jag kika runt efter litet inspiration till ett nytt projekt. Man lär sig så mycket bara genom att se hur andra har tänkt. Då halkade jag in på bloggen Scrapgalen som har fått en ny förbättrad webbutik vilket firas med att lotta ut litet ”godis” – perfekt för oss som är nybörjare och inte har så mycket material att välja mellan till våra projekt. Detta är vad som ska lottas ut den 15:e mars:

 

3 svar to “BlogCandy”

  1. Vero söndag 21 februari 2010 den 17:25 #

    Ja, faktiskt så är nästan allt som kom hem redan i webbshopen. Om JAG hinner med så mycket pyssel vet jag inte, men imorgon är det sportlovspyssel i butiken med skollediga barn. Ska bli skoj. Det är smycken som står på agendan imorgon.

    Ha en fin kväll!

  2. Monica =) söndag 21 februari 2010 den 17:53 #

    Hej du!

    Önskar det vore min handstil på kortet….är en stämpel =)

    Förstår helt din frustration över att vika papper! Jag muttrade också en hel del innan jag blev klok på det hela.
    Vad du behöver är att ”biga” pappret -göra en vikmarkering.
    Vissa skärmaskiner, min Fiskars till exempel, har ett speciellt blad som inte skär utan gör just en markering.
    Du kan också köpa ett ”falsben”, ser ut lite som en brevkniv och den drar du också i skärmaskinens skåra eller så använder du en speciell Multiscorebräda.
    Är du fast på hand så kan du använda en linjal eller skåran i skärmaskinen och försiktigt dra baksidan av en matkniv där du vill vika. Du får testa!!

    Kramar, Monica

  3. annelie thunberg söndag 21 februari 2010 den 18:03 #

    Tack!!!…det är verkligen jättekul….jag tänkte faktiskt göra egna album sen…inte köpa färdigt…då blir det ännu mer personligt…ha en toppenkväll…KRam/Annelie

Kommentera

