Fiskars öljettsättre

26 Feb

Idag slog  jag på stort och investerade i Fiskars öljettsättare. De verkar bra och har 2 funktioner. Man kan stansa hål med dem och sätta fast öljetter. Paketet innehåller tre penn liknande sättare. De har olika diameter på hålen så de ska passa de flesta öljetter. Jag har testat att göra hål men inte satt några öljetter ännu för jag har inga. Skulle köpt det oxå men de var slut. Hålstansningen fungerade riktigt bra och hitils är jag nöjd med köpet. Nu måste jag vänta tills jag fått tag på öljetter innan jag kan få använda min nya pryl.

Öljettsättare - Fiskars

Ett svar to “Fiskars öljettsättre”

  1. Monica =) lördag 27 februari 2010 den 19:17 #

    Hej du!

    Här hittar du garn och möss-mönster:
    http://inola.blogg.se/2010/january/aremossan.html

    Har samma öljettsättare och är kanon-nöjd med dem!!

Kommentera

