Storvinnare!

2 Mar

Det är sällan jag deltar i några tävlingar, men nu när jag har börjat scrappa tycker jag att det är bra med alla dessa utmaningar som finns där ute – både för chansen att kanske vinna någonting fint att använda inom scrapping (som nybörjare har man inte särskilt stora förråd att välja och vraka bland till sina alster) men framför allt för att få idéer, jag tror nämligen att man som nybörjare lär sig väldigt mycket genom att delta i utmaningar.

Och se vad som hände! 😀 Det var inte för vinnandets skull jag deltog, men jag vann faktiskt Fruarna Liljas utmaning #11! Dessutom vann jag med min kommentar för ett tag sedan hos dessa fruar – helt oväntat då jag inte hade haft en tanke på att det pågick en sådan utlottning. Jättekul! Jag skuttar och hoppar som om jag hade dragit en miljonlott här och hunden tittar förundrat på 😉

Men det är inte bara fruarna som får mig att känna mig som en vinnare. Jag är säker på att även pysselsyrran Sussu tycker att det är jätteroligt att det är så många som har hittat hit! Det är inte ens en hel månad sedan vi startade bloggen och vi har redan haft långt över 300 besökare! Tack ska ni ha!

Det dröjer ännu en stund innan jag kan visa upp några nya alster. Dels för att jag håller på med ”hemlisar” men också för att energin inte riktigt räcker till sidoprojekt just nu även om idéerna formligen sprutar ur mig. Men snart nog så dyker det upp något nytt att kika på här. Det lovar jag! 🙂

 

// Nanna

Kommentera

