Present-ask

13 Mar

 

Den här asken fick min syster av mig på födelsedagen. Den var rolig att göra men litet svår att vika snyggt då jag fortfarande inte har någon ordentlig bigare. Jag har använt ett dubbelsidigt papper till dekoration.

Blomman kommer från Reprint, fäst med en liten hjärtformad brad. Hörnstämpeln och mönsterstämpeln under texten är clearstamps från Panduro. Hörnstämpeln har jag haft glossy accents på. Prickarna försökte jag göra med pärlemolim men de blev misslyckade, så jag hade lite glossy på dem också för att få dem att stå ut lite.

 

 

Jag har även dekorerat insidan med samma papper och stämplat med en ”handgjort av” stämpel från stämpelboden.

 

 

Jag har även dekorerat sidorna på locket med samma papper. Texten har jag skrivit för hand.

 

// Nanna

Ett svar to “Present-ask”

  1. Lene Kristensen måndag 15 mars 2010 den 08:57 #

    Hej Nanna.
    Vilken vacker ask du skapat!Och så vacker handstil du har!
    kram lene

Kommentera

