Weralena gillar jag

23 Mar

Jag bestälde återigen papper och dekor från Weralena. En mycket prisvärd webb butik som desutom har 20% inventeringsrea på sina redan låga priser.

När jag skickade in min beställning så fick jag ett mail tillbaka där jag fick en personlig fråga om min systers mailadress. Inte viste jag att hon hade koll på sina kunder såpass att hon klurat ut att vi var syskon. Dock har vi ett lite annorlunda efternamn som gör det lite enklare att göra kopplingen.

Men till alla som funderar över att handla hos henne så rekomenderar jag det skarpt.  Bra kvalité och mycket bra kundkontakt.

Nu väntar jag ivrigt på mitt paket så jag kan frossa i alla papper jag köpt, kanske jag lägger upp en bild på varorna sedan.

Kommentera

