Hjärtformad korg

3 Maj

En liten hjärtformad ”korg” – eller heart basket. Texten ”Lyssna till ditt hjärta där finns alla svar” är litet kladdig då jag inte fick ordentligt med färg på stämpeln första gången och lyckades träffa lite fel andra gången. Båda texterna är embossade.

 

 

 

Turkos-rutigt papper och rosa-rutigt band, och metallic-skimrande blommor… Inte helt min stil men det var ändå roligt att jobba med. Andra sidan är väldigt tom, men det var också min tanke redan från start att hålla det enkelt. Kanterna har jag chalkat, jag tycker det ger mer djup och liv till det mesta.

Mall till det här hjärtat hittar du på ruthannzaroff.com. Själv gjorde jag inga hål i sidorna utan fäste bandet på insidan av sidorna.  

Stämplarna kommer från Prima. Blommorna och bradsen vet jag inte var de kommer ifrån.

// Nanna

Ett svar to “Hjärtformad korg”

  1. Petra/Paradise onsdag 5 maj 2010 den 18:22 #

    VIlken fin hjärte-korg! Det är så lätt att misslyckas med embossingen.
    Det gör jag var å varannan gång när jag ska embossa 😉
    Men det blev charmigt ändå! 🙂
    Härlig färg på hjärtat!

    Kram Petra

Kommentera

