Blogcandy!

22 Maj

Nu har Pysselsystrar fått en ny blogdesign. Detta ska firas med en utlottning med ett hemligt pris! Vinstens värde baseras på hur många deltagare tävlingen får. (Obs! En lott per person)

Allt du behöver göra är att skriva in dig i Mister Linkyn här nedan före midnatt 26:e juni. Eftersom vår blogg inte godtar java-scripts använder vi den enklare versionen av Mr. Linky. När du klickar på länken nedan öppnas ett nytt fönster där du skriver i ditt namn och din bloggadress. Har du ingen egen blogg kan du länka till våran sida (https://pysselsystrar.wordpress.com) Ni som har skrivit under det här inlägget innan vi lagt upp MrLinkyn har vi lagt till redan så ni behöver inte oroa er för att vi glömt er 😉

 

 

Du får gärna kopiera bilden här nedan och lägga på din blogg eller hemsida för att öka värdet på vinsten.

Högerklicka på bilden, spara bilden någonstans på din dator, ladda upp i din egen blogg där du vill ha den. Länka till https://pysselsystrar.wordpress.com.

 

 

Vinnaren dras slumpmässigt på random.org och publiceras här i bloggen den 27:e juni.

 

Lycka till! // Pysselsystrarna

7 svar to “Blogcandy!”

  1. Anna lördag 22 maj 2010 den 15:37 #

    Detta vill jag ju gärna vara med på. Vad spännande det ska bli.
    Jag länkar gärna till er.
    Ha en bra helg.
    Varma hälsningar

  2. Anna lördag 22 maj 2010 den 16:04 #

    Till Sussu!
    Vad världen kan vara liten, Staffan hälsar tillbaka.

  3. Malin lördag 22 maj 2010 den 16:59 #

    Tack Nanna, för den snälla kommentaren!
    Det låter spännande med en hemlig vinst och självklart vill även jag delta i utlottningen. jag har länkat till er i min sidebar. Trevlig helg!
    Kram

  4. Millis lördag 22 maj 2010 den 19:36 #

    Sv Nanna: Ja det var lite roligt ^^ Funderar på att göra ett till, fast lite större 🙂

  5. Tesa/Therese lördag 22 maj 2010 den 23:39 #

    Tack för de snälla orden hos mig:) Jättefint babykort, många härliga detaljer. Ha det gott!
    Kram Tesa

  6. Iréne söndag 13 juni 2010 den 21:46 #

    Det är klart jag vill vara med =). Jag har länkat i min sidebar också.

  7. Kattiz fredag 25 juni 2010 den 18:50 #

    Har länkat till er i min blogg, jättespännande med hemlig vinst!
    Fin blogg är de också 🙂

Kommentera

